Thursday, July 23, 2009

rabu depan?????????

erm......dah lame aku duk melepak kat umh....asyik lyn forex je......study x 10....trade x10.....nasib baik ada gak profit.....kalo nk dibandingkan 5 6bulan yg lepas ,kalo 10 kali trade 8 kali aku loss...hahahaaa...skrg alhmdlh..10 kali trade 9 kali profit kot..ceh..poyo lak..hahaha...semua berkat kesabaran....dari satu tahap ke satu tahap.....yg penting kene rajin blajar....skrg ni aku trade mmg 90% kai trendline...dan 10% price action......dan aku dah istihar perang pada indicator...say no to indicator...sampah je semua tu..hihihih...ni hanya pendapat peribadi aku je..........eh dah melalut citer pasal forex lak..tajuk rabu depan....ha...sebenarnye rabu depan aku dftar sambung blajar...waaaaaaa..jadual hidupku bakal berubah...selama setahun ni time tido aku 7pg-12tgh..pasni kene la ubah.....ades......hope aku leh la berubah..doa2 kan aku ye.....masuk2 sem ni,trus dah kene wat proposel final project..idea x mai lagi ni.........kepala otak dah sarat ngan trendline forex ni..hahahaah.....harap2 muncul la idea yg bernas nnti...oh rabu depan, ku bergelar student kembali..............